Veelgestelde vragen

We hebben de meest gestelde vragen hieronder per onderwerp bij elkaar gezet. Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Klik op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Je vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord. Heb je vragen over de werking van de tool, bel ons dan even (010-2131415) dan kijken we gelijk even met je mee.


Uw gegevens


Wat doet Ik-Geboren met jouw gegevens?

Ik-Geboren bewaart na registratie je persoonsgegevens alleen voor jou. Daarnaast houdt Ik-Geboren je per e-mail op de hoogte van acties en aanbiedingen mbt de kaartjes.

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven op iedere pagina kun je je aanmelden. Dat is heel makkelijk. Ga naar 'mijn account' en klik op 'nog geen account?' Je hoeft alleen een e-mailadres en een wachtwoord in te vullen. Na je registratie ontvang je een e-mail ter bevestiging.

Waar moet mijn wachtwoord aan voldoen?

Je wachtwoord moet een combinatie zijn van minimaal 6 karakters, je kunt zowel letters als cijfers gebruiken.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord?

Het is erg eenvoudig om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Via 'mijn account' rechtsboven kunt je inloggen. Bent je je wachtwoord vergeten, klik hier dan op 'wachtwoord vergeten'. Vul je e-mailadres in en wij sturen een nieuw wachtwoord per e-mail naar je toe.

Heb ik een account nodig om kaarten te sturen?

Ja, om geboortekaartjes te bestellen moet je eerst een account aanmaken. Je account is een klein stukje eigen omgeving waarin je je favoriete geboortekaartjes en je eigen ontwerpen kunt bewaren.

Bestellen


Hoe weet ik of een bestelling goed is aangekomen?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestiging per e-mail van de betaling en van de bestelling.

Mijn kaart of bestelling is niet aangekomen?

Alle geboortekaartjes en/of enveloppen worden als pakket van ma t/m vr verzonden en in de regel de dag erna geleverd mits voor 12 uur besteld. Bestel je in het weekend dan wordt je pakket op maandag verzonden en in de regel op dinsdag geleverd. Is je pakket een dag later nog niet aangekomen? Neem dan contact op met de klantenservice op 010-2131415.

Ik wil meerdere / verschillende kaarten bestellen, kan dat in één bestelling?

Als je meerdere drukproeven wilt bestellen of je hebt twee verschillende geboortekaartjes waarvan je er beide minimaal 10 wilt bestellen dan kun je in stap 1 van de winkelwagen onderin op 'verder winkelen' te klikken en een nieuw geboortekaartje aan je winkelwagen toevoegen. Je betaalt dan ook maar één keer de verzendkosten.

Betalen


Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Nadat je je geboortekaartjes hebt afgerekend, krijgt je op het scherm een bevestiging van je bestelling. Ik-Geboren stuurt je de bevestiging ook per e-mail. In de e-mail vindt je het ordernummer van je bestelling, bewaar deze zorgvuldig, zodat Ik-Geboren je bestelling bij eventuele vragen kan traceren.

Is betalen bij Ik-Geboren wel veilig?

Het betalen van je geboortekaartjes is volledig veilig. De betaalschermen zijn beveiligd, waardoor het onmogelijk is voor derden om toegang te krijgen tot je betalingsgegevens. De beveiliging werkt via de zogenoemde Secure Socket Layer (SSL) technologie. Tevens is het verstrekken van onjuiste informatie strafbaar. Misbruik hiervan wordt gemeld aan het BKR te Tiel.

Aan wie betaal ik eigenlijk?

Je betaalt uiteraard aan Ik-Geboren. Voor de afhandeling van het internet betalingsverkeer werkt Ik-Geboren samen met MultiSavePay. MultiSavePay zorgt voor de veilige financiële afhandeling van alle bestellingen. Hier merk je zelf verder niets van.

Zijn er kosten verbonden aan de betaalmethode?

Je betaalt bij Ik-Geboren geen extra kosten voor de betaling.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je geboortekaartjes betalen door middel van iDEAL. Voor België is Mister Cash beschikbaar.

Klachten


Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden?

Klik op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Je vraag wordt zo snel mogelijk beantwoordt. Je kunt ook telefonisch contact opnemen met de klantenservice. Op werkdagen zijn we tussen 09.00 - 12.00 en 14.00 - 17.00 te bereiken op 010-2131415.


Waar kan ik terecht met een klacht?

Ik-Geboren heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Heb je een klacht over Ik-Geboren ? Klik dan op de tab 'contact' bovenaan de pagina en vul het formulier zo volledig mogelijk in. Leg duidelijk uit wat je klacht is. Je klacht wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en opgelost. Je krijgt altijd een reactie van Ik-Geboren.

Privacy


Wat doet Ik-Geboren met mijn gegevens?

Ik-Geboren doet na het maken en versturen van de geboortekaartjes niets met je persoons- of kaartgegevens. Ben je aangemeld bij Ik-Geboren, dan houdt Ik-Geboren; je per e-mail op de hoogte van acties en aanbiedingen. Indien je dit niet op prijs stelt, kun je je onderaan een nieuwsbrief afmelden.

Stijlen / Thema's
Dieren
Met foto

Enveloppen vooraf

Ik-geboren

Heeft u vragen?
Wij helpen graag!
010-2131415